تفاوت ساختاري زن و مرد ( دکتر فرهنگ )
خرید آسان،ارزان،با اطمینان همراه با پشتیبانی.
با خرید نقدی از پرداخت هزینه پستی خودداری کنید.

تفاوت ساختاري زن و مرد ( دکتر فرهنگ )

قیمت: 3500 تومان

زندگی را برای خود , همسر و فرزندانتان زیبا سازید . طبیعی ترین شکل خانواده ، این است که هیچ عاملی جز مرگ نتواند پیوند زناشویی را بگسلد و میان زن و شوهر جدایی بیفکند .
دوره کامل خانواده موفق (دکتر شاهین فرهنگ): تفاوت های ساختاری زنان و مردان! چگونه باید با سوء ظن همسرتان بر خورد کنید؟ نحوه صحیح رفتار با مردان!؟ نحوه صحیح رفتار با زنان!؟ زنان به چه چیزهایی نیاز دارند؟ مردان به چه چیزهایی نیاز دارند؟ غار تنهایی آقایان چیست؟ آیا میدانید اکثر تنش های موجود در خانواده به دلیل عدم شناخت یکدیگر است؟ چه تفاوت های ساختاری بین زنان و مردان وجود دارد؟ چرا فقط 3% از خلبان های جهان زن هستند؟ چرا دفترچه بیمه خانم ها زودتر از آقایان پر میشود؟
اگر مشتاق هستید که پاسخ سوالات بالا را بیابید اگر میخواهید خانواده ای موفق داشته باشید اگر دوست دارید در کنار همسرخود عاشقانه زندگی کنید ما به شما دوره کامل خانواده موفق دکتر شاهین فرهنگ را پیشنهاد میکنیم این مجموعه به صورت صوتی ارائه شده است و قابلیت استفاده و پخش در همه دستگاه های پخش صوت MP3 و رایانه را دارد. امید آنکه با خواست خداوند متعال با گوش فرا دادن به این مجموعه ازدواجی موفق را تجربه نمایید. توجه: جهت بهره مندی بیشتر از این مجموعه به شما توصیه می کنیم، در حین گوش دادن به صحبت مدرس، نکات مهم را یادداشت برداری کنید، تا نکات را آسان تر به یاد آورده و به کار بگیرید. در نهایت شخصی از این مجموعه بهره می برد، که آن را در زندگی به کار ببندد.
تفاوت ساختاري زن و مرد ( دکتر فرهنگ )
زندگي را براي خود , همسر و فرزندانتان زيبا سازيد .
چگونه بايد با سوء ظن همسرتان بر خورد کنيد؟
نحوه صحيح رفتار با مردان!؟
نحوه صحيح رفتار با زنان!؟
زنان به چه چيزهايي نياز دارند؟
مردان به چه چيزهايي نياز دارند؟
چه تفاوت هاي ساختاري بين زنان و مردان وجود دارد؟
و....
اگر ميخواهيد خانواده اي موفق داشته باشيد
اگر مشتاق هستيد که پاسخ سوالات بالا را بيابيد
اگر دوست داريد در کنار همسرخود عاشقانه زندگي کنيد
ما به شما دوره کامل خانواده موفق دکتر شاهين فرهنگ را پيشنهاد ميکنيم

خرید محصول        سوال از فروشنده







تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط میترا محمدی